Zwroty i reklamacje

Witamy!

Przygotowaliśmy dla Was, naszych Klientów instrukcję dokonania zwrotu lub reklamacji w naszym sklepie, dzięki czemu można to zrobić szybko i sprawnie.

Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania z paczkomatu lub dostarczenia do Ciebie paczki.

Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać oryginalne metki.

Zgodnie z regulaminem naszego sklepu koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Towar niespełniający wszystkich powyższych warunków zostanie odesłany na koszt Klienta i będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu.

ZWROTY

Wypełnij ręcznie formularz zwrotu – jest do pobrania TUTAJ

Dołącz go do przesyłki zwrotnej. Pozwoli nam to na szybką i sprawną obsługę Twojego zwrotu.

Upewnij się, że w dokumencie zwrotu wpisany jest numer konta, na które zostaną zwrócone środki.

Odesłane produkty wraz z dokumentem zwrotu kieruj na adres:

PatriziaPogo Patrycja Pogorzelska

Ul. Młynowa7A 

19-400 Olecko

Zwrot środków nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.

REKLAMACJE 

Proces reklamacji:

  • Napisz do nas wiadomość, opisz wadę produktu i załącz zdjęcia – kontakt@conadzis.pl
  • Jeżeli poprosimy o odesłanie produktu, to nadaj paczkę na adres: PatriziaPogo, ul. Młynowa7A, 19-400 Olecko
  • Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki w przypadku ewentualnego zagubienia nadanej paczki.

  • Formularz reklamacyjny do pobrania: TUTAJ 

WYMIANA

Wymiana towaru polega na odstąpieniu od umowy, czyli ZWROCIE wybranych artykułów, następnie złożeniu i zastąpieniu nowego niezależnego zamówienia. Wypełnij ręcznie formularz zwrotu/wymiany i prześlij na nasz adres: PatriziaPogo, Młynowa7A, 19-400 Olecko wraz z zakupionym produktem.